آخرین انتخاب قرن/ اینجا مازندران دیار عالمان+عکس

آخرین انتخاب قرن/ اینجا مازندران دیار عالمان+عکس

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، مازندرانی‌های قهرمان با پیشینه و سابقه دیرینه در کارزارهای مختلف عرصه‌های مجاهدت و پایداری و با حضور حماسی خود در همه پرسی‌های مختلف این بار هم از همان ابتدای شروع اخذ رای در شعبات مستقر در جای جای این استان به ویژه در مرکز مازندران حماسه حضور را رقم زدند.

 

اینجا مازندران دیار عالمان، سرداران و فرهیختگان و  دانشمندان بزرگی است که کوچه‌ها، محله‌ها و خیابان‌های این شهر با نام و یادشان آذین‌بندی شده است و امروز هم این مردمان سترک پای اراده‌های خود و توسعه و تعالی کشورشان همچون کوه دماوند ایستاده اند.

مازندران دیار غیور مردانی ست که نام نامی‌شان از  هفت تپه، اروند و خان‌طومان سوریه به گوش می‌رسد.

مردان مردی که در شجاعت همتا ندارند و در مکتب سلیمانی مشق شهادت نوشته اند و امروز هم دلیر مردان و زنان این خطه سرسبز و مظلوم با حضورشان تجدید بیعت می‌کنند با آرمان‌های امام روح‌الله (ره) خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (حفظه‌الله ) و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همه رزمندگان جبهه مقاومت و اسلام ...

 

مرد و زن دلیر مازنی جوانان و فرهیختگان، کشاورزان مظلوم و کارگران زحمت‌کش همه می‌آیند تا برای توسعه و آبادانی این خطه بزرگ و ولایت‌مدار حماسه بیافرینند و جهان را به حیرت وادار کنند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha